De ce blog de Romania

Acest blog s-a nascut din ideea ca lumea cauta in mare parte scandaluri, iar daca se vrea scandal, atunci sa fie scandal, frate.
Mai am un blog si am constatat ca lumea in general care se da pe net, cauta stiri de scandal si contradictorii.
Exemplu: Un alt blog pe care am incercat sa pun comentarii proprii si fapte ceva mai serioase avea cam dupa 2 luni de la lansare vreo 50 de vizitatori pe zi. Cam slab zic eu, dar cand am inceput sa pun articole mizere de scandal traficul a luat-o razna, adica de la 50 de vizite am sarit brusc la 200 - 230 vizite pe zi.
Dupa vreo 10 zile am revenit la aceleasi ganduri si stiri cuminti si traficul a scazut pe la 20-30 vizite pe zi.

Deci daca lumea cauta scandal o sa publicam scandal, dar o facem mai inteligent un pic decat blogurile sau site-urile dedicate acestui tip de nisa de piata, ca pana la urma este si asta o nisa de piata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu